Carnavalsvereniging De Tunnukus

 

 

Frank van den Besselaar

Marie-José van de Pas-de Leeuw

Trudy van Zetten

Tim van Glabbeek

Luc van Riel

 

 

Tunnukus Promo Event

 

In het vorige Tunnuku hebben we het al

aangekondigd het tunnukus promo event

16 oktober 2016 gaan we samen met een

hapje, een drankje, wat muziek en acties

van de feestcommissie een poging doen om van

deze middag een succesmiddag te maken.

 

Om van deze middag ook werkelijk een succes te maken, zijn we nog wel op zoek naar mensen die zin hebben om hun bedrijfje of uit de hand gelopen hobby te etaleren. Dus kent u iemand die wel wat promotie kan gebruiken en die er samen met ons op 16 oktober een gezellige middag van wil maken in Boulevard Café? Attendeer hem of haar dan op ons nieuwe event en maak samen met ons een succes van deze nieuwe middag.

 

De kosten voor een stand op ons evenement bedraagt €25,- en dit komt ten goede aan ons 55 jarig jubileum. Opgeven voor dit evenement kan tot 31 juli bij leden van de feestcommissie, feestcommissie@cvdetunnukus.nl of via een van de bestuursleden.

  

 

 

 

 

 

Door de terugloop van de spelletjesmiddag

wordt er dit jaar gekozen om afscheid

te nemen van dit evenement. Dit jaar gaat

de spelletjesmiddag plaats maken voor het

Tunnukus Promo Event. Tijdens dit evenement

willen we mensen de gelegenheid geven om hun eigen bedrijfje of uit de had gelopen hobby te promoten d.m.v. diverse stands op te zetten in Boulevard Café.

 

Op 16 oktober 2016 gaan we samen met een hapje, een drankje, wat muziek en acties van de feestcommissie een poging doen om van deze middag weer een succesmiddag te maken.

 

De eerste aanmeldingen voor het huren van een stand tijdens deze middag zijn reeds binnen, maar we zijn nog opzoek naar meer mensen. Dus kent u iemand die een eigen bedrijfje of hobby heeft in bijvoorbeeld sieraden maken, nagelstylist, cup cakes of wat dan ook en hij of zij wil hiermee mee bekendheid mee krijgen. Attendeer hem of haar dan op ons nieuwe event en maak samen met ons een succes van deze nieuwe middag.

 

De kosten voor een stand op ons evenement bedraagt €25,- en dit komt ten goede aan ons 55 jarig jubileum. Opgeven voor dit evenement kan tot 31 juli bij leden van de feestcommissie,

feestcommissie@cvdetunnukus.nl of via een van de bestuursleden.

 

 

 

 

 

 

 

Kerstactie Feestcommissie

 

In het vorige Tunnuku hadden we al een vooraankondiging gedaan,

maar vanaf nu kunt u ook echt gaan bestellen! 

 

 

 

 

Ambachtelijk Worstenbrood!

 

10 stuks voor €10, -

 

 

 

 

Wij bieden u de mogelijkheid om voor de kerstdagen tien worstenbroodjes te kopen

voor tien euro. Worstenbroodjes die ambachtelijk worden gebakken en waarvan de
 opbrengst ten goede komt aan het 55-jarig jubileum van de
 vereniging.

 

 

U kunt vanaf nu uw bestelling door mailen naar:

 

feestcommissie@cvdetunnukus.nl

 

en u heeft voor de kerst uw worstenbroodjes in huis.

Geef bij de bestelling uw naam, adres en het aantal

worstenbroodjes dat u wilt hebben door.  

 

 

 

De afname is per 10 stuks en dient bij aflevering contant betaald te worden. 

U kunt bestellen tot begin november, maar gelieve dit zo snel mogelijk te doen

 als u interesse heeft. 

 

 

 

Ook niet leden kunnen

gebruik maken van deze 

actie dus zegt het voort! 

 

 

De Feestcommissie 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 De Feestcommissie

 

Club van 100

 

Wie aanwezig was op het Elf-Elf bal heeft de introductie van de Club van 100 meegekregen. Voor wie er niet bij was, leggen we het even uit.

 

Net als bij het jubileum voor ons 44 jaar bestaan, hebben we voor ons komende jubileum de Club van 100 weer in het leven geroepen.

 

Wat houdt dit in?

De bedoeling is om 100 mensen te vinden die voor €55,- een certificaat van deelname kopen.

 

Wat is het doel van deze actie?

Zoveel mogelijk geld inzamelen om ons komende 55 jarig jubileum zo groots mogelijk te vieren.

 

Wat kost dit?

Een certificaat kunt u aanschaffen voor €55,-. Dit bedrag mag in één keer betaald worden, maar kan ook voldaan worden in twee termijnen van ieder €27,50.

 

Wie mogen hier aan meedoen?

Eenieder die de Tunnukus een warm hart toedraagt.

 

Valt er ook nog wat te winnen?

Jazeker! 25% van de opbrengst wordt uitgekeerd in prijzengeld.

 

 

 

 

Hoe gaat dit in zijn werk?

Er worden vier trekkingen gehouden. Alle op dat moment verkochte certificaten, die op nummer zijn uitgegeven spelen mee. Het certificaat dient wel in zijn geheel te zijn betaald, voordat de eerste trekking plaats vindt. De eerste trekking zal plaatsvinden tijdens Carnaval 2017, dus u heeft nog even de tijd.

 

 

Wanneer start deze actie?

De certificaten zijn vanaf nu te bestellen via feestcommissie@cvdetunnukus.nl of bij een van de commissieleden. De €55,- kunnen contant voldaan worden, of kan overgemaakt worden op rekeningnummer NL91 INGB 0007009348 t.n.v. Carnavalsver. De Tunnukus  LA Herbergs.

Vergeet hierbij niet uw naam en "Club van 100" te vermelden.

 

 

 

De eerste uitgifte van de certificaten is tijdens de barbecue van 2016.

 

Wanneer zijn de trekkingen?

1e trekking:        Carnaval 2017.        Uitgekeerd wordt 3% in 3 prijzen

2e trekking:        Oktoberfest 2017.   Uitgekeerd wordt 4% in 3 prijzen

3e trekking:        Carnaval 2018.        Uitgekeerd wordt 5% in 3 prijzen

4e trekking:        11-11 feest 2018.   Uitgekeerd wordt 13% in 3 prijzen

 

 

 

 

 

 

 

Mocht u een voorkeur van certificaatnummer  

 

hebben, geeft dit dan door bij uw aanvraag.

 

 

Nummers die al bezet zijn;

1 – 2 – 9 – 11 – 12 – 13 – 16 - 17 –18 – 19 – 21 – 24 – 26 – 27 – 28 – 44 - 50 – 51 – 55 – 74 – 78   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Herinnering de club van 100

 

U kunt nog steeds lid worden van de Club van 100!

Voor €55,- bent u in het bezit van een certificaat waarmee u de vereniging steunt om het 55 jarig jubileum te realiseren. Daarnaast kunt u met dit certificaat ook nog mooie geldprijzen winnen.

 

Er zijn al een hoop mensen die een certificaat hebben gereserveerd, maar nog niet iedereen heeft het certificaat betaald. Dit hoeft ook pas voor het eind van het jaar te gebeuren, maar tijdens de aanstaande barbecue is de eerste uitgave van de certificaten. Iedereen die een certificaat heeft besteld en ook al in zijn geheel betaald heeft, kan tijdens de barbecue zijn/haar certificaat in ontvangst nemen

 

Voor de mensen die nog niet hebben betaald (1x €55,- of

2x €27,50), liefst over te maken naar rekeningnummer NL91INGB0007009348 t.n.v. Carnavalsvereniging de Tunnukus. Vergeet hierbij niet uw naam en Cv100 te vermelden.

 

Iedereen die nog een certificaat wil aanschaffen om de vereniging te steunen, kan dit doen via feestcommissie@cvdetunnukus.nl of via een van de commissieleden.

 

 

Collecte Oranjefonds

 

 

 

 

Van 17 t/m 21 mei zijn we als vereniging weer in de mogelijkheid om te collecteren voor het Oranjefonds. Net als vorig jaar gaan we dit natuurlijk doen, want de helft van de opbrengst gaat naar onze eigen verenigingspot.

 

Voor deze week zoeken we nog wel collectanten die samen met leden van het bestuur en de feestcommissie één of meerdere avonden komen helpen met collecteren.

 

Hebt u interesse om mee te helpen met collecteren, meld u dan aan via feestcommissie@cvdetunnukus.nl en help de vereniging.

 

 

 

Meimarkt

 

Tijdens de komende editie van de Meimarkt, hebben we als vereniging twee kramen tot onze beschikking gekregen. Deze kramen staan in de Stadhuisstraat ter hoogte van de Café ’t Stadshuys en worden bezet door mensen van de vereniging.

 

Alles wat tijdens deze Meimarkt wordt opgehaald, komt ten goede aan het 55 jarig jubileum van onze vereniging. Hebt u thuis nog spullen liggen die van waarde kunnen zijn en die verkocht kunnen worden voor de vereniging, geef dit dan door via de e-mail.   

feestcommissie@cvdetunnukus.nl

 

Bij voorbaat dank!

                                                                       De Feestcommissie

 

  

 

 

 

 

Herinnering de club van 100

 

U kunt nog steeds lid worden van de Club van 100!

Voor €55,- bent u in het bezit van een certificaat waarmee u de vereniging steunt om het 55 jarig jubileum te realiseren. Daarnaast kunt u met dit certificaat ook nog mooie geldprijzen winnen.

 

Er zijn al een hoop mensen die een certificaat hebben gereserveerd, maar nog niet iedereen heeft het certificaat betaald. Dit hoeft ook pas voor het eind van het jaar te gebeuren, maar tijdens de aanstaande barbecue is de eerste uitgave van de certificaten. Iedereen die een certificaat heeft besteld en ook al in zijn geheel betaald heeft, kan tijdens de barbecue zijn/haar certificaat in ontvangst nemen

 

Voor de mensen die nog niet hebben betaald (1x €55,- of

2x €27,50), dit het liefste over te maken naar rekeningnummer NL91INGB0007009348 t.n.v. Carnavalsvereniging de Tunnukus. Vergeet hierbij niet uw naam en Cv100 te vermelden.

 

Iedereen die nog een certificaat wil aanschaffen om de vereniging te steunen, kan dit doen via feestcommissie@cvdetunnukus.nl of via een van de commissieleden.

                                                                      

De Feestcommissie

 

 

  

C.V. De Tunnukus  |  info@cvdetunnukus.nl